Alla inlägg under juli 2006

Av Myran - 30 juli 2006 19:38

Skulle träffa Nicklas idag. Stackarn åkte i 40 minuter och är här inte ens en halvtimme. Då säger jag att han måste åka hem. Kände av ångesten hela morognen men tänkte ju att det kanske skulle gå över när han kom hit. Kanske bara var nervös för att träffa honom igen. Men nej, när han kom gick det inte. Fan, kände mig så himla hemsk..

P.S

Av Myran - 29 juli 2006 22:59

Jazzie hittades imorse. En gubbe hade lockat till sej honom och så ringde han imorse! Jag och mamma åkte dit och fastslog att det var vår älskling. Så nu e han hemma igen! Helt otroligt!

Av Myran - 29 juli 2006 12:20

Idag, om en och en halv timme är jag i parken. Men Han. Är supernervös!Han ringde för snart en timme sen och sa att han också var det. Tur det, fast bara det inte blir pinsamt. Skriver hur det gick sen =)

Av Myran - 26 juli 2006 13:34

Har just tvättat Sasha efter att han på något sätt lyckats bli smutsig. Höll honom i badkaret, vilket inte var så lätt. Han skrek och ville inte vara där =) Men ren blev han iallafall. Pratade med en nätkompis igår kväll. Han har ett något udda smeknamn, och jag har inte vågat fråga vad han heter egentligen eftersom det skulle verka som om jag inte kom ihåg det! Han skulle ju tycka att jag var väldigt intresserad när jag inte ens kommer ihåg vad han heter hehe. Om han nu sagt det tidigare.. Men men, så igär frågade han mig om jag visste vad han heter på riktigt. Jag svarade att jag inte visste. Han: Haha, det är inte många som vet. Jag heter Nicklas.*phuu* Nu vet jag =) Sasha

Av Myran - 24 juli 2006 20:42

Köpte kopparna idag. Yes, fast dom prickiga va slut =(Iallafall, Sasha somnade brevid mig igår kväll och han låg vid min fötter när jag vaknade. Va ute och gick med honom flera gånger. Igår ringde någon om Jazzie. Dom hade hittat en katt som liknade honom, och John fick gå dit och identifiera honom. Men det var inte Jazzie. Hmm..Remix verkar vara pedant. Tvättade Jazzie det första han gjorde när han kom in, och nu håller han på och tvättar Sasha. Bra att dom kommer överens iallafall. Lyssnar på just nu: BloodHoundGang - Uhn tiss Uhn tiss Uhn tiss

Av Myran - 23 juli 2006 11:36

Remix kom upp på övervåningen i morse. Han nosade lite på Sasha. Sen började han tvätta honom på magen. Så gulliga dom var =) Fast Sasha ville inte efter ett tag. Och den lilla rivs inte lika mycket nu som igår *tittar på rivsåren på armarna!* Jaja, ska snart ner till Röda Boden med mamma. Sen ska vi till Hem & Hobby så jag äntligen får handla porslinet!

Av Myran - 22 juli 2006 20:33

Åkte med mamma och mormor till Skövde idag. Har haft ont i huvudet typ hela dagen. Inte så kul. Men men, sen när vi kom hem så hade dom ordnat en kattunge. Han är 8 veckor och heter Sasha.Verkligen jättegullig!Hoppas ännu att någon ringer om Jazzie, men tror inte det kommer hända..

Av Myran - 21 juli 2006 22:36

Tog en halv tablett i morse. Yes, då var man tillbaka igen. Var nere i centrum med mormor och mamma ikväll. Vi skulle gå omkring där lite och kolla läget hehe. Hade mobilen redo i handen att ringa John, blev så orolig när vi gick förbi allt folk som är ute nuförtiden. Folk överallt juh. Men jag klarade att vara med hela tiden, fan vad duktig jag är. Och vid middagen så satt jag kvar hela tiden också. Såg hur mamma kollade hur mycke jag åt men så är det. Äter väl för lite nu när ångesten kommit tillbaka. Måste ju kunna gå iväg när som helst, alltid redo typ. Aja, Robin kommer inte imorgon. Nån som blev förvånad? Inte jag iallafall. Jag visste fan att det skulle bli så här. Lurar bara mig själv. Jag kommer sitta här i Hjo om tio år och ännu inte känna en kotte här. *suck* Ingen Jazzie. Har inte ens cyklat runt och kollat efter honom idag. Bara lapparna sitter kvar. Hmm...

Presentation

Omröstning

Vart vill du helst resa?
 Kina
 Japan
 Indien
 Amerika
 Medelhavet
 Afrika

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards