Alla inlägg under november 2006

Av Myran - 30 november 2006 16:52

En perfekt dag. Jim och jag har packat ner och upp jackor. Tog hand om tvätten när tvättbilen kom. Jag fick mina jobbkläder idag =)

Av Myran - 29 november 2006 18:21

Chefen Wigh var i förrådet idag. Och han har tydligen sagt till mamma att han tycker att jag ska söka en ledig tjänst hos dom som blir i mars typ. Nice.Camilla var ju borta hela dagen idag, så jag har varit jobbig hos Jim hela dagen. Vi plockade ner jackor, hjälpa några sparrisar med deras skyddsutrustning..packade upp jackorna, fixade kläder till några som skulle bort. Ja, har gjort såå mycket idag hehe. Men eftermiddagen gick fort iallafall, Jim och jag kastade lite papper på varann. La i varandras fickor och så. Han visade mig sopcontainern =) Jag orkade inte öppna den =S Men jag fick stänga den, höll på att flyga upp med den där spaken man skulle dra i. Japp, en riktigt rolig dag faktiskt. Hoppas bara det blir lika bra i morgon =)

Av Myran - 28 november 2006 19:44

MUSIK



1) Metallica - Bleeding Me
2) Green Day - When I Come Around
3) Counting Crows - Hard Candy
4) Counting Crows - Round Here
5) Matchbox 20 - If You're Gone
6) Matchbox 20 - Leave
7) Pink - Who Knew
8) Arash - Arash
9) Counting Crows - Black And Blue
10) Kelly Clarkson - Breakaway

Av Myran - 28 november 2006 17:50

Det har varit en lååång dag idag. Har inte haft så mycket att göra. En avrustning, litet tvättbyte, byte av mössor..Jag och Jim sprang runt och lämnade lite grejer. Och sen satt vi och diskuterade musik och samhälle med Stefan. Fast det var bara kul den första minuten för sen drog han igång om 70-talet och all annan gammal musik. Och då hängde varken jag eller Jim med. Men då kom Inger och blev nostalgisk =S Är grymt trött nu. Men måste hålla mig vaken lite längre så jag inte vaknar mitt i natten..

Av Myran - 27 november 2006 17:55

Jag och Camilla blev klara med jackorna idag! Shohooooo! Så nu har vi börjat packa ner byxorna som är till också. Men det går ju mycket snabbare. Hängde efter Jim på eftermiddagen, var lite dryg mot honom =) Men han verkade inte ha något emot det. Litet tvättbyte på morgonen, och ett litet tvättbyte vid klockan tre. Bara 18 pers. Imorgon förmiddag är Camilla borta så då kan jag hänga efter Jimpan typ hela dagen =) Haha! Och hon är borta på onsdag och torsdag. Yes. Det blir lugna gatan i förrådet då med andra ord.

Av Myran - 25 november 2006 21:07

Tog en sväng till skara med mamma och pappa idag. Thomas ringde men samtalet bröts, och han ringde inte tillbaka. *suck* Längtar faktiskt lite till på måndag =) Jag: Här är pappret som du ska fylla i, när jag är här och så..Henke: Jaha, vad bra. Men du vet om att du ska kontakta banken om du vill att lönen ska gå in på ett konto du redan har, annars öppnas ett nytt.Jag: Ja, det vet jag.Henke: Bra. Annars så kan du ju göra så att du ger banken mitt kontonummer så hamnar dom där istället.Jag: Okej, då vet jag.

Av Myran - 24 november 2006 15:56

Japp, idag kom det två killar till förrådet och bad på sina bara knän att dom skulle få byta tvätt. Jim gav med sig och dom två struttade iväg för att hämta tvätten. En halvtimme senare kom dom och några andra tillbaka. Tog bort alla knappar på jackorna som Camilla tagit fram, så hon lär ju bli glad på måndag när hon ser att dom är borta. Får man hoppas. Pernilla hade lyckats skicka iväg papperna så dom kom idag. Blev uppkallad till chefens kontor idag =) Trodde först jag hade gjort något =S Ingen Lars kom idag heller..jaja, han kanske kommer nästa vecka.

Jim

Av Myran - 23 november 2006 16:57

Det kom inte så många på tvättbytet idag heller. Och imorgon kommer det nog inga heller för dom värnpliktiga har ledigt. Ingen Lars har synts till heller.Har hängt efter Jim nästan hela dagen. Vi packade sovsäckar och satt vid disken och snackade. Det var inte så många på jobbet idag. Dom flesta var lediga av någon orsak. Men men, det var okej ändå. I morgon slutar jag klockan 12 =)

Ovido - Quiz & Flashcards