Alla inlägg under februari 2007

Av Myran - 28 februari 2007 19:39

Idag åkte jag och älsklingen till hans lägenhet =) Det var kul. Sen råkade vi träffas på Coop efter jobbet också =P Det var också kul hehe. Stockholm Live ikväll 21:00!Annars, väldigt bra låtar:Lily Allen - LDNGwen Stefani - Sweet EscapeLaleh - NovemberGlen Hansard - Everytime ("Even Better Than The Real Thing")Jag trampade min älskling på tårna och han gav mig en puss. >KÄRLEK<

Av Myran - 27 februari 2007 18:12

Sovmorgon idag =) Kom till jobbet vid tio eller något sånt. Efter lunch gick jag och Jim ut. Och efter jobbet åkte mamma och jag till Commerset. Har ju egentligen inte gjort såå mycket idag, men ändå är jag trött. Bara jag orkar vara uppe till klockan nio för då är det Desperate Housewives! Kan man inte missa hehe.

Av Myran - 26 februari 2007 21:12

Möte på jobbet idag. Föga intressant. Några torra skämt lite här och där som gick att garva lite åt, men annars....pffft...Har vi tur blir det fys i morgon =)

Av Myran - 25 februari 2007 17:08

Såg på Melodifestivalen igår. Hemskt vad Caroline af Ugglas är dålig. Tur att hon inte gick vidare. Sånt kan man ju inte skicka till utlandet..Gjorde det här testet i Juli förra året, och har gjort det igen. Fick precis samma resultat som sist =S Konstigt. http://netdoktor.passagen.se/default.ns?...de=go&lngItemID=4741

Av Myran - 25 februari 2007 13:21

John åker inte iväg hemmifrån förren på tisdag. Och på onsdag åker han utomlands. Nice. Han kommer hem om några veckor igen.

Av Myran - 24 februari 2007 22:57

"He is the inner Self of all,Hidden like a little flame in the heart.Only by the stilled mind can he be known.Those who realize him become immortal.He has thousands of heads, thousands of eyes,Thousands of feet; he surrounds the cosmosOn every side. This infinite being Is ever present in the hearts of all.He has become the cosmos. He is what wasAnd what will be. Yet he is unchanging,The lord of immortality."(-Shvetashvatara Upanishad)

Av Myran - 23 februari 2007 22:01

•Du går sexigt•Du får mig alltid att skratta när du hostar som en liten hamster•Du är söt när du sover•Du blir inte sur på mig när jag trycker in dig i väggen när vi sover•Du kysser mig även när jag inte borstat tänderna•Du står ut med min musiksmak även fast jag kan gissa att du inte alltid tycker om den•Du tycker att jag är den vackraste som finns, alltid.•Du får mig alltid att må bättre..•Du står ut med evigheten det tar för mig att ”hämta jackan” när vi ska gå ut och gå.•Du kommer smygande mellan hyllorna på jobbet bara för att ge mig en puss.•Du skrattar åt mina knasiga skämt som egentligen inte är så himla roliga.•Du ser så snygg ut när du borstar tänderna =)•Du låter mig välja en film som vi ska se, och du klagar inte även om det visar sig vara ett dåligt val.•Du värmer mina händer när dom är kalla =)Jag älskar dig, Jim <3

Av Myran - 23 februari 2007 19:13

Äntligen fredag. Internet har muppat sig nästan hela veckan. Det får John fixa när han kommer hem i morgon. Jim ska börja flytta i morgon också =) Hehe.Väldigt bra låtar som man bör ha hört =P * Scissor Sisters - Laura* Laleh - Hide Away* Silverchair - Abuse Me* Placebo - Every Me and Every You

Presentation

Omröstning

Vart vill du helst resa?
 Kina
 Japan
 Indien
 Amerika
 Medelhavet
 Afrika

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards