Alla inlägg under maj 2007

Av Myran - 31 maj 2007 06:31


Ska vara hemma själv heeeela dagen. Älsklingen kommer inte hem något alls innan fyra ikväll. Måste hitta på något kul att göra hehe. Fast jag tror nog att jag vet vad jag ska hitta på =P 

Av Myran - 30 maj 2007 15:15


Love Story


Jennifer Cavalieri: You're gonna flunk out if you don't study.
Oliver Barrett IV: I am studying.
Jennifer Cavalieri: Bullshit. You're looking at my legs.
Oliver Barrett IV: You know, Jenny, you're not that great looking.
Jennifer Cavalieri: I know. But can I help it if you think so?

Av Myran - 30 maj 2007 15:09


Som vanligt helt underbart att vakna och se den man älskar allra först.  


Har fixat lite, diskat och så. Så nu sitter jag mest och väntar på att älsklingen ska sluta jobbet så ska vi åka till stan och kolla lite =P Nice.  

Av Myran - 29 maj 2007 13:02


Vaknade vid elva, åt, började fixa på övervåningen, startade en tvättmaskin...så plötsligt kommer pappa hem! Och han ska tydligen vara i skövde klockan två, och han frågar om jag kan köra in honom. Känner att jag måste göra det eftersom han och mamma betalar bensinen åt mig =P


Så, jag hoppas vi är hemma innan tre så jag hiner med allt innan jag ska in igen =S

Av Myran - 28 maj 2007 22:00


Det verkar som om mormor och Jörgen ska komma hit på fredag, så jag ska städa lite i morgon och bädda Johns säng och gästsängen. Sen ska jag antagligen åka in till älsklingen! Jag vet, jag är så jäkla grym på att planera. Hehe.



Och så får man hoppas att det kommer lite sol denna veckan.

Av Myran - 28 maj 2007 15:43



 Dude, where´s my car?


Jesse: Dude, where's my car?
Chester: Where's your car dude?
Jesse: DUDE, where's my car?
Chester: Where's your car dude?

Av Myran - 28 maj 2007 13:40


Öppnade ögonen i morse och då satt älsklingen vid sängkanten och log mot mig. Kan en dag börja på ett bättre sätt? Pussade honom hejdå och han gick iväg till jobbet. Jag gick upp och åt lite, gick och la mig och vaknade igen vid typ elva eller något.

Gick upp, åt igen =P packade ihop mina saker och så. Sen så tog jag bilen och åkte hem. Har dammsugat lite och om ungefär 45 minuter ska jag ner till arbetsförmedlingen. Hmm...kul. Känns ganska onödigt att gå dit eftersom dom bara frågar vad man gör, om man fått jobb, vad man ska göra sen.. Så får man en lapp där allt man sagt står nedskrivet plus ett datum när man ska tillbaka och få en ny lapp. Skitkul och jätteintressant.



Mat

Av Myran - 27 maj 2007 18:11


Mamma och pappa var här i lägenheten och kollade läget. Rätt kul faktiskt.


Har sovit en stund och när jag vaknade satt Jim lite smått ensam vid datorn. Hehe, sötnos. Nu håller han på och gör mat. Hamburgare med hamburgerbröd! Aah, längesen man åt =P



Ovido - Quiz & Flashcards