Alla inlägg under mars 2007

Av Myran - 30 mars 2007 20:10



UTSEENDE
[ ] Jag är kortare än 160cm.
[X] Ibland tycker jag att jag är ful.
[ ] Jag blir lätt brun.
[ ] Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.
[x] Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg.
[ ] Jag har en tatuering.
[ ] Jag är osäker över mitt utseende.
[X] Jag har haft/har tandställning.
[X] Jag har glasögon/linser.
[ ] Jag skulle gå på plastikoperation om det var ofarligt och gratis.
[x] En helt okänd person har sagt att jag är snygg.
[ ] Jag har mer än två piercingar.
[ ] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.
[x] Jag har fräknar.

HÄLSA
[ ] Jag föddes med en sjukdom.
[ ] Jag har fått stygn på ett öppet sår.
[ ] Jag har brutit ett ben
[ ] Mina tonciller har tagits bort.
[ ] Jag har suttit hos läkaren med en vän (på akuten).
[ ] Mina visdomständer har tagits bort.
[ ] Jag har genomgått en allvarlig operation.
[X] Jag har haft vattkoppor.
[ ] Jag har haft/har astma.

DÅLIGA TIDER
[x] Jag har druckit alkohol.
[ ] Jag dricker mig berusad mer än en gång i månaden.
[ ] Jag kan inte svälja piller.
[X] Jag har blivit diagnoserad med depression.
[X] Jag tar mediciner mot depression.
[ ] Jag har anorexi och/eller bulimi
[x] Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det.
[ ] Jag har vaknat gråtande.
[x] Jag har somnat gråtande
[X] Jag har gått i terapi

Av Myran - 30 mars 2007 18:45

Sista dagen i förrådet var ganska seg. Lämnade in nycklarna och skorna till Bert. Fick en tröja av Henke och dom. "Hoppas du har fått ut något av att vara här, förutom kärleken förstås"Hehe, undrar vad dom menade med det =DÅkte till commerset efter jobbet, sen hem till Jim <3Och nu är man hemma igen. Trevligt, trevligt. Imorgon ska Jim komma hit, vi ska grilla korv. Coolt =P

Av Myran - 29 mars 2007 19:39

Det har varit en ganska seg dag. Älsklingen med flera drog ut i ett förråd efter lunch och jag fick prata lite med Bert. Han sa att arbetsförmedlingen ringt, och jag får inte fortsätta min praktik i förrådet. Och min sista arbetsdag är därför i morgon. Bättre sent än aldrig..Dom kunde inte sagt det liiiite tidigare. Fick springa upp på mammas kontor och ringa som en tok till olika ställen. Antagligen så kommer jag iallafall vara ledig hela nästa vecka. John har hört av sig också. Han kanske får besök när han är hemma. Daniel kommer =) Haha, han är ju juste.

Av Myran - 28 mars 2007 18:19

Hade fys själv idag. Rätt skönt, åkte hem till Jim och låg i sängen en stund =P Imorgon efter jobbet ska mamma och jag handla, och mamma ska kanske titta på en ny telefon. På fredag åker jag i egen bil till jobbet för man måste ju till commerset en sväng =) Och efter det blir det förmodligen hem till Jim. Om ungefär två veckor kommer John hem. Tydligen. Humpf.

Av Myran - 26 mars 2007 18:20

Ingen APT i morgon. Skönt =)Fixade nya kalsonger till John hehe.Jag älskar dig Jim <3

Av Myran - 25 mars 2007 18:29

Jag har:

(X) Snott den här listan från någon.
( ) Rökt en cigarett
( ) rökt en cigarr
( ) varit full
( ) hånglat med någon av samma kön
(X) Varit kär
( ) blivit dumpad
( ) dumpat någon
( ) Fått sparken
( ) rymt hemifrån
( ) haft känslor för någon som inte kännt samma sak
( ) blivit arresterad
( ) hånglat med en främling
( ) gått på en blinddejt
(X) ljugit för en kompis
( ) varit kär i en lärare
(X) skolkat
( ) legat med en medarbetare
( ) sett någon dö
( ) varit kär i en av mina internetkompisar
(X) flygit
( ) spytt i en bar
( ) sett en del av mig själv brinna
(X) tagit smärtstillande
(X) saknar någon just nu
(X) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(X) gjort en snöängel
( ) haft ett te-party
(X) byggt ett sandslott
(X) hoppat i en vattenpöl
(X) lekt utklädd
(X) hoppat i en lövhög
( ) åkt släde
(X) fuskat när jag spelat spel
(X) varit ensam
(X) somnat i skolan/ på jobbet
( ) använt ett falskt id
(X) tittat på en solnedgång
( ) varit med i en jordbävning
( ) rört en orm
( ) sovit under stjärnorna
(X) blivit kittlad
( ) blivit rånad
(X) blivit missförstådd
(X) vunnit en tävling
(X) gått mot rött
( ) blivit avstängd från skolan
( ) varit med i en bilolycka
( ) haft kramp
(X) känt mig som en utstött
( ) dansat i månljus
(X) hatat mitt utseende
( ) varit vittne till ett brott
(X) ifrågasatt mitt hjärta
(X) varit vilse
(X) simmat i havet
(X) kännt som om jag håller på att dö
(X) gråtit mig själv till sömns
(X) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
(X) busringt
( ) dansat i regn
(X) skrivit ett brev till tomten
(X) blåst bubblor
( ) förstört en fest
(X) fått en önskan uppfylld
(X) burit pärlor
( ) hoppat från en bro
( ) ättit hund/katt- mat
( ) kysst en spegel
(X) sjungit i dushen
(X) burit en svart klänning
( ) limmat fast min hand i något
(X) fastnat med tungan i metall
( ) kysst en fisk
( ) suttit på ett tak
(X) stannat uppe hela natten
(X) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(X) klättrat i ett träd
(X) haft en trädkoja
(X) blivit tillsagd av en främmling att jag är het
( ) brutit ett ben
( ) fångat en fisk och sen ätit den
(X) skrattat så mycket att jag gråtit
(X) fuskat på ett prov
(X) sovit naken
(X) glömt någons namn
( ) gett en uteliggare mer än 50 kronor
(X) haft en Britney Spears- skiva
(X) svimmat
(X) snattat
(X) fångat en fjäril
( ) varit otrogen
(X) spottat på någon jag ogillar
(X) gråtit på bussen/tunnelbanan
(X) jag kan skriva utan att titta på tangenterna

Av Myran - 25 mars 2007 12:40

Åkte hem rätt sent inatt =) Var hemma vid typ kvart över tre (sommartid). Jim följde med ut och tog bort frosten på bilen, han är så snäll =)Väntar in lönen...

Av Myran - 24 mars 2007 10:51

Ska åka in till Skövde idag. Hämta upp älsklingen och sen ska vi på "häxmässa". Så, jag lär ju bli borta typ hela dagen =P Jazzie kom upp och la sig i min säng igårkväll. Han låg vid mina fötter och när jag tände lampan så såg jag att han hade sin lilla tungspets utanför munnen =)Och i morse när J. ringde och väckte mig =( så låg Remix mitt på golvet och sov, på rygg. Han kanske inte orkade gå ända till min säng..

Presentation

Omröstning

Vart vill du helst resa?
 Kina
 Japan
 Indien
 Amerika
 Medelhavet
 Afrika

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards