Alla inlägg under juni 2007

Av Myran - 30 juni 2007 15:30


Idag håller Jim och jag på att tvätta. Han har damsugat och jag har diskat. Får se vad som händer ikväll. Det kanske är någon bra film på tv för en gångs skull.


Igår skjutsade mamma och pappa John och Hanna till tåget. Dom skulle till Göteborg och gå på spa. Haha, skulle gärna vilja se John i ett spa.



Av Myran - 30 juni 2007 13:33


Nu ska jag och Jimpi fika!! 

Av Myran - 26 juni 2007 00:40


John kom hem idag, och han vill följa med till Ullared. Så vi ska åka dit på onsdag. Eftersom jag inte hade något att göra i Hjo så tog jag mammas bil och åkte tillbaka till Jim.

Hehe =P



Hjo

Av Myran - 25 juni 2007 14:05


Japp, nu sitter jag i Hjo med föräldrarna. Väntar på att tiden ska gå så vi kan åka ner till Ullared. Typiskt att pappa ska med som inte ens gillar att gå i affärer. Om ett par timmar kommer John hem också. Hoppas han inte ska med, då kan vi åka imorgon =P


Saknar redan älsklingen..








Av Myran - 24 juni 2007 23:19


Det var längesen jag skrev lite här.


Imorgon kommer John hem, så jag måste åka till Hjo och städa hans bil. Sen ska jag och mamma åka till Ullared på tisdag eller onsdag. Nice =P

Så jag kommer inte vara hemma här i lägenheten förren på typ onsdag. Lång tid.


Annars, Jim har fixat The Sims 2 på sin dator. Så jag har varit lite upptagen idag =D


Av Myran - 21 juni 2007 22:48


Jag och Jim åkte hem idag. Hans familj har kommit hem ifrån Holland i natt.


Så vi åkte till Ica, träffade mamma som gav mig post och sen handlade vi. Annars har vi bara varit hemma och haft det kul =P


Imorgon ska vi gå ut någonstans och äta. Hittar antagligen på något annat också.  

Hmm

Av Myran - 20 juni 2007 13:48


Vaknade tidigt idag, typ halv sex. Åt frukost med Jim och sen åkte vi in till skövde. Han lämnade av mig vid lägenheten och han åkte till jobbet.


Jag har diskat. Får se vad som händer ikväll =P



Av Myran - 19 juni 2007 16:07


Sitter här och väntar på att älsklingen ska komma hem och ge mig en puss innan han åker ut till Axvall igen.


Har fixat lite i lägenheten och städat och sånt. Ska diska sen också. Efter att jag varit på Maxi och handlat. Trevlig kväll =P 

Presentation

Omröstning

Vart vill du helst resa?
 Kina
 Japan
 Indien
 Amerika
 Medelhavet
 Afrika

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards