Alla inlägg under december 2006

Av Myran - 31 december 2006 14:47

Jim kommer vid 19:00 ikväll =) Ska bli rätt spännande och se hur det går. Känner mig ju lite nervös och så men det måste ju gå. Synd att han inte kan sova över bara =( Men, men. Det blir nog bra som vanligt.

Av Myran - 30 december 2006 15:09

Mitt dumma fåniga jag har varit framme igen. Jim kom inte, jag sa till honom imorse precis innan han skulle åka iväg att vi inte kunde va. Meh! Fan också, jag som ville att han skulle komma hit! Jag måste ta och skärpa mig. Kan ju inte hålla på såhär.

Av Myran - 29 december 2006 22:33

Japp, då var presenten till älsklingen klar =) Hehe. Det har varit en riktigt seg dag idag. Kvällen verkar ju aldrig ta slut. I morgon vid halv ett kommer Jim hit. Ska bli väldigt kul =) Remix och Jazzie bråkar bara. Remix biter lilleman i svansen och det flyger lite pälstussar. Hmm...dom får ta och bli bundis nu tycker jag! Jazzie har iallafall hittat ett nytt favvoställe. I fotöljen på mitt rum =)

Av Myran - 28 december 2006 19:38

Vilken lång dag det har varit. Har inte gjort något alls, bara slappat. Får se om det går någon bra film ikväll då. Och Jim kan inte vara på msn hela tiden eftersom hans mamma fyller år. Trevligt, trevligt. Men han kommer på lördag iallafall. Imorgon ska jag och mamma til Skövde. Mormor och Jörgen åkte hem idag. Känns skönt faktiskt. Det blev så tyst och lugnt när dom försvann ut genom dörren =) Men det var kul att ha dom här. Thomas ringer och frågar om han och Johanna kan komma hit på nyårsafton. Vet inte riktigt om det är en så bra idé. Tror itne det blir något.

Av Myran - 28 december 2006 01:28


MUSIK

1) The Calling - Wherever You Will Go
2) Counting Crows - Colourblind
3) Counting Crows - Whish I Was A Girl
4) Green Day - Wake Me Up When September Ends
5) The Calling - Just That Good
6) t.A.T.u - All About Us
7) Counting Crows - Holiday in Spain
8) The Calling - Stigmatized
9) Good Charlotte - We Believe
10) Scissor Sisters - Laura

Av Myran - 27 december 2006 22:00

Suck, har varit hemma hela dagen. Får se vad som händer i morgon. Älsklingen ska övningsköra i Mariestad. Han kanske kommer hit på fredag =)

Av Myran - 26 december 2006 21:41

Ja, återigen lyckades jag göra mig stolt över mig själv. Jim kom vid halv två och han åkte hem för ungefär en timme sedan. Riktigt bra gick det =) Nästan ingen ångest alls faktiskt. Bara lite i början. Fick söt present av Jim också =)Imorgon ska kanske John till Skövde, funderar på att hänga på. *lycklig*

Av Myran - 26 december 2006 11:55

Snart kommer han. Om en timme ungefär. =) Och jag är nervös som vanligt! Varför?? Inget hände ju förra gången.

Presentation

Omröstning

Vart vill du helst resa?
 Kina
 Japan
 Indien
 Amerika
 Medelhavet
 Afrika

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards