Alla inlägg under september 2007

Av Myran - 29 september 2007 00:02


Jag har fått hamsterfnatt! Dom är ju så otroligt söta!

Skulle så gärna vilja ha ett litet djur att ta hand om och gosa lite med =P En liten gullig guldhamster..

Men det blir nog ingen än på ett tag. Man måste ju ha bur och tillbehör, mat, spån... Och sen så är jag rädd för att jag kanske skulle tröttna på det stackars djuret.  

Av Myran - 28 september 2007 11:55


 Var med och stöd munkarnas kamp i Burma.


Så här kan du stödja munkarnas kamp
  • Klä dig i rött! Ta på en röd t-shirt, en röd sjal eller något annat plagg i rött.
  • Mejla till EU:s ordförandeland Portugal och be dem agera för en starkare EU-politik mot Burma. Mer info finns på Burma Campaign UK.
  • Påverka bankerna. Flera svenska bankers fonder - Handelsbanken, Nordea, SEB och Swedbank - placerar pengar i det franska gas- och oljeboalget Total som är en viktig inkomstkälla för den burmesiska militärregimen. Skriv eller ring till din bank och be dem sluta samarbeta med Total.
  • Stöd Svenska Burmakommittén, en politiskt och religiöst obunden organisation för mänskliga rättigheter i Burma.

Gå in på länken nedan för mer information: 

 http://www.aftonbladet.se



Av Myran - 28 september 2007 07:01


Ja, sitter här och är hyffsat pigg men vet inte vad jag ska göra. Funderar på att sova lite till innan älsklingen kommer hem vid lunch.


Av Myran - 27 september 2007 21:52



Har hälsat på mamma idag, med pappa. Det var lite kul =D


Annars har jag inte gjort så överdrivet mycket idag. Var och handlade med Jim när han slutat jobbet. Imorgon ska vi på arbetsmässa. Sådär lagom kul men men, får väl hasa sig dit ändå.  

Av Myran - 25 september 2007 06:49


Indiska håller på att förbättra sig och har fått in en del nya fina prylar. Dessa muggar fanns innan också, men dom är verkligen grymt fina.


 

Av Myran - 24 september 2007 16:37


K L Ä D E R
[X] Två par jeans
[ ] En kashmirkofta
[ ] Ett par svarta finbyxor

[ ] Ett par svarta shorts
[X] En vit skjorta

[X] En kavaj
[X] En svart kofta
[X] En kofta i en annan färg
[ ] En jeanskjol
[X] Två svarta toppar

[ ] Två vita toppar
[ ] Rosa linnen
[X] Linnen i olika färger
[ ] En trenchcoat
[X] En vinterkappa
[X] En svart klänning

S K O R
[ ] Ett par partysandaletter
[X] Ett par svarta och/eller chokladbruna boots
[X] Minst ett par ballerinor
[X] Ett par stövlar
[ ] Ett par söta gummistövlar
[X] Två par gympaskor

A C C E S S O A R E R
[X] En mellanstor vardagsväska
[X] Ett par mörka solglasögon
[X] Ett par skinnhandskar
[ ] En pashminasjal
[X] En weekendbag
[X] En partyhandväska
[ ] En kuvertväska


Av Myran - 24 september 2007 06:51



           




 


Tyvärr så kan jag inte spela något instrument så det känns ju lite onödigt att önska sig ett. Men bilen skulle ju sitta rätt fint på parkeringen =D Och självklart ska det vara ett sådant coolt avgasrör på.



Av Myran - 24 september 2007 06:33


Älsklingen har åkt till jobbet. Och jag har ätit frukost och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag har faktiskt ingen lust att gå och lägga mig igen. Konstigt nog.


Hade en intressant diskussion med Jim igårkväll om vart vi ska fira jul i år, vart vi ska fira jul nästa år, vart vi ska fira nyår, varför man har en blindtarm och halsmandlar, vad för funktion en geting uppfyller här i världen och vad som händer i kretsomloppet om man tar bort en val t. ex från världen..


Jag vet, han och jag är så otroligt bildade människor att vi inte har något bättre för oss än att fundera på dessa saker =D 

Presentation

Omröstning

Vart vill du helst resa?
 Kina
 Japan
 Indien
 Amerika
 Medelhavet
 Afrika

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards