Alla inlägg under oktober 2007

Av Myran - 31 oktober 2007 20:20


Japp, har varit hes och förkyld idag. Mamma och pappa kom på besök ungefär vid två. Vi fikade lite, snackade.. Sen åkte jag med dom till Coop för dom skulle handla, och mamma skulle visa ett fint matset som jag kanske ville ha.

Det jag valde var svart med en vit blomkvist på. Jag fick stora mattallrikar, små tallrikar, skålar och muggar. Åtta av varje. Jättefint =P Och lite ovanligt tror jag. Det var en sen studentpresent. Bara det att jag inte hittat något mat set som jag velat ha. Men nu kom det =D

 När vi var klara där så åkte vi till Rusta och kollade på julsaker. Fick en röd adventsljusstake med stjärnor på. 


Så lite har jag gjort idag iallafall.


Idag kom John till sverige. Så på fredag så ska mamma och pappa antagligen åka till stockholm och hämta honom. Dom ska nog ha någon sorts avslutning där innan dom får åka hem.

Och på lördag får jag se om jag åker med till IKEA. Jag och Jim ska ju till Jims pappa på kvällen.



Av Myran - 31 oktober 2007 18:31



 Britney Spears är på väg till en fest. Och hennes klädsel är ju inte helt fy skam med tanke på att det är halloween-tider. Rätt söt klänning om jag får säga det själv.


Britney Spears 

Av Myran - 30 oktober 2007 14:21


Började få ont i halsen igår, och har det idag också. Vaknade inatt och mådde dåligt, så jag la mig på golvet och sov. Väcktes av älsklingen vid halv sex, och gick och la mig i sängen. Vaknade igen sen vid halv ett. Känner mig förkyld, har ännu lite halsont. Men men, får hoppas att det går över snart.

 Så idag ska jag stanna hema och vila tills Jim slutar, då ska vi åka till Maxi och kolla efter en present till hans pappa. 

Av Myran - 30 oktober 2007 14:18


 Britney Spears nya album släpps snart och nya promotionbilder finns ute på nätet. Bland andra denna. Tycker den är rätt cool. Vad tycker ni?


 Britney Spears





Av Myran - 30 oktober 2007 14:12


En söt Paris är på Kitson och handlar sin egen parfym Can Can.  


Paris Hilton 

Av Myran - 29 oktober 2007 07:14



         

Tro
Av Myran - 29 oktober 2007 06:54


Vaknade tidigt idag, innan Jim åkt till jobbet. Vilket var snart en timme sedan. Har suttit och funderat på förberedelserna för Diwali.  Tänkte först att jag skulle städa lägenheten idag, men jag tror att jag gör det mesta dagarna innan diwali istället.

Måste kolla med mamma om min "glitterboll" ligger framme i garaget. Den ska hängas upp =P Måste också kolla så att vi har ljus så det räcker.



Det lär bli en fundersam dag idag...  

Tro
Av Myran - 28 oktober 2007 20:26



Den 9:e november börjar Diwali. Och det är första gången jag ska fira det, tillsammans med älsklingen. Diwali pågår i fem dagar, och man tänder en massa ljus, både inom-och utomhus för att hedra gudinnan Lakshmi. Det finns fler anledningar till varför man firar diwali, men att hedra Lakshmi är min anledning.  Man ger sötsaker och presenter till varandra.  Eftersom ingen i min släkt, eller Jims släkt, firar Diwali så kommer det inte bli något stort firande utåt sett. Som  det verkar nu så kommer det inte bli någon fest eller så med vänner och familj. Jag och Jim kommer fira diwali själva. Vi ska dock ge något till min familj och hans familj. 


Tro

Presentation

Omröstning

Vart vill du helst resa?
 Kina
 Japan
 Indien
 Amerika
 Medelhavet
 Afrika

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards