Alla inlägg under september 2006

Av Myran - 28 september 2006 22:41

Lång dag.Fick skjuts hem av John.Hmm..Suck.

Av Myran - 27 september 2006 16:22

Robins ikväll.Skövde imorrn.Hoppas Jim och Stefan har nåt kul och prata om då."Kebabrulle, kebabrulle, kebabrulle, kebabrulle. -> kebabrullen..." (Filip Hammar)

Av Myran - 26 september 2006 22:57

100 Höjdare igårkväll, skitbra!Var i skövde idag. Rätt nice.Har varit en lååång dag. Är trött. Som vanligt.Ensam hemma i morgon. John har fått ett jobb. Yes =)

Av Myran - 24 september 2006 20:50

Har känt mig skakig i benen hela dagen. Nästan rädd att det är något med medicinen =S Men sprang 3 km iallafall =) Jag e duktig jag.Fashion week i Skövde *yes*

Av Myran - 23 september 2006 21:41

Väldigt trött idag..

Av Myran - 22 september 2006 19:46

Imorrn åker jag och mamma till Göteborg. Jazzie fångade en vattensork idag. Jättetrevligt. Hmm..det var nog allt.

Av Myran - 21 september 2006 21:45

Kunde inte hålla mig ifrån den idag. Var bara tvungen att göra det. Och jag kan inte hjälpa det men jag blev så glad när jag fick veta..Snart bara en dag kvar tills mamma och jag åker till Göteborg. Mormor ringde och frågade om vi hade hört något från Thomas. Nepp, inget från honom inte. Han är säkert kvar hos Johanna. Annars så sitter han väl på gatan någonstans. Han sa ju att han hellre gick på gatan än att fråga om han fick komma hem igen. Precis vad jag trodde också. Gick till Mullsjön idag. Måste gå i en halvtimme, ordination från läkaren.. Men men, är ju van nu så..

Av Myran - 20 september 2006 22:06

Igår var jag och körde. Sista lektionen hade jag med Peter. Han frågade mig lite vad jag gjorde, vart ja kom ifrån och så..P: Jobbar din pappa här i Skövde eller?M: Nej, han jobbar i Karlsborg..P: Jasså Karlsborg! (säger han med vad han tror är gotlänsk dialekt)M: Ja..P: Ja, lite gotländska kan man allt, haha!M: Eh..ja.P: Men du är inte född på Gotland eller?M: Jo, det är jag.P: Jaha! Säg nåt! För du verkarinte ha så mycket dialekt..Mmm..riktigt nice den killen. Var hos doktorn idag. Han tyckte det verkade bra att jag fortsatte med medicinen, så jag behövde bara höra av mig när jag behövde mer. Riktigt bra de. Han frågade ifall jag ville gå upp till 75mg också, men jag är nog för feg för det. Får se hur det blir..Ringde Thomas..han lät sur. Vi snackade lite och sen frågade han om det var mamma som bett mig ringa. Ja, vad säger man? Jag orkar inte bry mig.John kom hem i natt. Rätt skönt faktiskt. Fast nu har han inget jobb för tillfället så han ska va hemma på dagarna! Inte så skönt kanske.. Tre dagar kvar till Göteborg =)

Presentation

Omröstning

Vart vill du helst resa?
 Kina
 Japan
 Indien
 Amerika
 Medelhavet
 Afrika

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards