Alla inlägg under november 2007

Av Myran - 30 november 2007 23:48



 En sak jag stör mig på är att ofta när kända tjejer blir fotade i "profil" så gnälls det över deras små magar. "Eva Longoria är gravid!", "Anar vi en liten putmage?". Man behöver inte vara med barn bara för att man råkar ha en putmage. Ytterst få tjejer har faktiskt en helt totalt platt mage..



Eva Longoria 

Av Myran - 30 november 2007 17:48


Jag har länge funderat över vad vi ska göra med köket. Först hade jag tanken att göra det lite afrikanskt, med bruna och orangea färger. Eller ja, jordnära färger iallafall.

Nu har jag nog ändrat mig! Jag var i Maxihuset, Blomsterlandet och får syn på alla dessa fina silvergrejer. Och min tanke är nu att inreda köket i svart och silver. Kanske någon färg till men har inte kommit på vad. Rosa kanske..?

Så imorgon blir det kanske en sväng till Hem & Hobby för att titta på dukar, krukor, ljus och annat. Skulle vilja ha en duk/löpare som är svart med silvertrådar i.  Får se vad som finns.

Av Myran - 30 november 2007 11:37



 Finns det något finare än detta?


 

Tro
Av Myran - 30 november 2007 11:34


Mamma kom till skövde, hämtade mig och så åkte vi ner till stan. Vi gick runt i någon timme, sen skulle hon hem igen. Jag stannade kvar till fyra då älsklingen kom och hämtade mig. Köpte glasunderlägg på Indiska =P



Av Myran - 29 november 2007 12:43


 Ja, jag längtar verkligen tills jag och älsklingen kan åka iväg till Indien..


 

Tro
Av Myran - 29 november 2007 12:37


Ja, idag kom mina bindis som jag beställde på tradera i söndags. Jättebra tjej som säljer där! Snabb leverans och fina grejer! Kommer defenitivt köpa av henne igen.


Mamma ringde för en stund sedan, hon kanske skulle in till stan. Undrade om jag ville följa med till commercet isåfall. Hon skulle återkomma om hon ska in eller inte.


Igår kväll när älsklingen somnat började jag läsa en ny bok; Bokhandlaren i Kabul. Den verkar faktiskt bra. Jag har ju inte läst så mycket på sista tiden eftersom jag har försökt hitta en bok som verkar lika bra som Dom dansande flickorna i Lahore. Kanske har jag hittat en nu =P  

Av Myran - 28 november 2007 06:30


Denna vackra ljus stjärna skulle väl ingen säga nej till? Inte jag iallafall! Finns på Indiska och kostar 129:- 


 

Av Myran - 28 november 2007 06:21


Beställde bindis på Tradera i söndags. Ska bli kul att se om det går bra att köpa grejer därifrån. Så man kan ju hoppas att det kommer lite post idag =P 


 

Tro

Presentation

Omröstning

Vart vill du helst resa?
 Kina
 Japan
 Indien
 Amerika
 Medelhavet
 Afrika

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards