Alla inlägg under augusti 2007

Av Myran - 30 augusti 2007 17:16


Japp, i förrgår köpte vi en ficus. Ska se hur länge den överlever.


Var i Hjo idag, hängde upp mina tavlor =P Dom kommer hänga där under hela september.



Av Myran - 29 augusti 2007 12:28


Ska nog gå bort till Maxi och köpa en sallad eller något sånt snart. Känner att jag inte ätit sallad på ett tag nu.


Gick upp med älsklingen i morse. Skulle skjutsa honom till jobbet, men jag ångrade mig. Var så trött, så jag gick och la mig igen. Får ta och skärpa mig nu, har varit så där konstigt trött i typ två dagar nu. Allt känns tråkigt och jobbigt...


Imorgon ska jag åka ut till Hjo och hänga upp tavlorna i butik Rustik. Ska bli lite småspännande =P Och sen är det Hjo marknad i helgen också. Får se om vi ska gå på den något. Sen så måste jag säga att jag faktiskt längtar ut till familjen lite. John är ju hemma nu också.



Av Myran - 27 augusti 2007 22:29


Har varit en bra dag idag. Jag åkte till stan vid ett och handlade lite. Strumpbyxor på Gina Tricot. Att det ska vara så svårt att hitta strumpbyxor som inte är av nylon eller liknande.


Idag kom John hem. Hans bil funkar tydligen inte igen. Hmm...


Av Myran - 27 augusti 2007 05:52


Gick upp för en stund sen. Seeegt! Ska skjutsa älsklingen till jobbet så jag kan åka runt i bilen under dagen =P 

Av Myran - 26 augusti 2007 14:35


Har inte tyckt att Lindex brukat ha så mycket, inte vad jag brukar leta efter iallafall. Men här är två klänningar jag skulle kunna tänka mig att köpa. Båda kostar 299:-


 

Av Myran - 26 augusti 2007 13:09


Igårkväll läste jag ut Vackra flickors lott, ur bokserien Damernas Detektivbyrå.  Ska försöka hinna med en bokrecension så fort jag har ork/tid/lust. Idag börjar jag läsa En blomma i Afrikas öken av Waris Dirie. 

Av Myran - 25 augusti 2007 16:55



Rätt som det är dyker höstens kyla upp och då är det dags att byta ut sommarens alltför tunna tunikor och klänningar, till varmare kläder. Här nedan; artiklar från H&M.


  

Svart väska, 198:-

Grå tunika i A-linjemodell, 349:-

Örhängen, 39,50:-

Halsband, 49,50:-

Ribbstickade strumpbyxor, 98:-


Av Myran - 25 augusti 2007 16:45


Jag och Jim har varit i Hjo idag. Var nere vid Butiken Rustik och betalade, på torsdag ska jag tillbaka dit och hänga upp tavlorna. Ska bli rätt kul =P

Thomas var med ut till Hjo, och sen åkte han med hem till Jim och mig.


Vi var nyss borta vid Maxi och handlade, och Thomas åkte hem. Snart dags för mat som älsklingen håller på att laga.  

Presentation

Omröstning

Vart vill du helst resa?
 Kina
 Japan
 Indien
 Amerika
 Medelhavet
 Afrika

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards