Alla inlägg under oktober 2006

Av Myran - 31 oktober 2006 13:18

Ensam hemma. Ringde Pernilla igår, så jag ska till arbetförmedlingen nästa vecka och prata om praktik. Jättekul. Igår skulle Martin Horn fyllt 19. Såg minnesannonsen i GA. Hmm..Undrar hur många gånger som jag har tänkt ta tag i mitt liv nu. Måste vara ganska många.

Av Myran - 29 oktober 2006 21:12

Var i jönköping idag med mamma.Och nästa helg är jag i Göteborg =) Ska bli såå skönt att komma dit. Får se om Robert ringer ikväll då. Försökte leta reda på Johans nummer.. men har inte hittat det. Varför var jag så jävla dum? Skulle inte gjort det jag gjorde. Han var ju en ängel. Minns när jag "träffade" honom. Höstlovet 2004. Och bara någon dag innan hade jag bett till Gud att hjälpa mig. Låter knasigt, men jaa.. Han var den jag kunde prata med.Men, men. Det kanske var rätt att det blev som det blev ändå. På väg hem från Göteborg på söndag ska vi kanske införbi Thomas och Johanna. Vill egentligen inte. Men måste väl. Vi ska lämna lite grejer till dom. Thomas jobbar kvar i den där dataaffären *mkt förvånad* Såg hey baberiba i fredags. Bästa avsnittet denna säsongen iallafall. Hem till byn var så jäkla bra! Någon av katterna hade släpat in en liten mus på altanen igår. Inte så fräsht kanske =S Pappa köpte musfälla.

Av Myran - 24 oktober 2006 13:31

Arbetsförmedlingen imorgon kl ett. Riktigt nice. Dom kanske har ett litet jobb åt mig hihi! John ska ta hem en hylla till mig idag, från jobbet. Han har det bra han, helt gratis möbler får ha ta om han vill. Snart ska man till tandläkaren också, i november. Börjar redan fasa för det! Jag hatar verkligen tandläkare. Jaja, hoppas jag slipper genomgå något som gör ont. Nästa helg åker vi till Göteborg. *längtar* Och på fredag åker John till Karlstad. Han och en kompis ska hämta Vapen, som har varit i Afghanistan. Så då slipper man honom hehe. Without love in the heart,Life is like a sapless tree in a barren desert. What good is a body perfect in outer ways,If inwardly it is impaired by lack of love? With love enshrined in the heart, one lives.Without it, the body is but bone encased in skin.(-Tirukkural 8:78-80)

Av Myran - 22 oktober 2006 13:27

Såg Butterfly Effect igår.Med Ashton Kutcher. Rätt bra. Helt okej.

Av Myran - 19 oktober 2006 21:00

Gick upp vid halv sex. Segt. Sov på golvet i natt också. Kunde knappt sova, vet inte varför. Borde kanske göra något åt det. Om två veckor (tror jag att det är) åker jag till göteborg. Ska bli väldigt kul. Hoppas nästan att John ska med. Så ska vi till kyrkogården. Och till Backaplan...B&W..Kanske träffar Nora också om inte hon är i Norge. Jörgen ska tydligen åka bort i jul. Till Amerika. Fast hans kompis Pelle vill till Thailand. Fan, jag skulle ju åka med Jörgen till Usa! Varför måste han åka redan?? Jaja, han får åka dit igen sen. Thomas har snart varit på praktik i en vecka. *jubel, aplåder!* Riktigt duktigt måste jag säja. Bara han stannar där nu också.Träffa en mäklare på stan idag. Han kände tydligen igen mig. En av dom braiga mäklarna =) Fast inte Pether..

Av Myran - 17 oktober 2006 23:11

Var i Skövde idag. Hittade en new age affär också =) Har sovit på golvet två nätter nu. Vet inte riktigt varför men det är rätt skönt faktiskt. Mm. Hehe.

Av Myran - 16 oktober 2006 18:36

I 100 Höjdare ikväll.Riktigt nice.Imorgon ska jag till skövde.Inte lika nice..

Av Myran - 14 oktober 2006 16:33

Var i skövde idag med john och mamma.Kollade efter en kamera. Och jag hittade en!Samma märke som jag hade innan, så behöver inte lära mig så mkt nytt hehe. Väntat på att Micke ska komma in på msn i två dagar nu. Vart har han tagit vägen?

Presentation

Omröstning

Vart vill du helst resa?
 Kina
 Japan
 Indien
 Amerika
 Medelhavet
 Afrika

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards