Alla inlägg under juli 2007

Av Myran - 30 juli 2007 14:03


Var i Skara igår med mamma, pappa och Jim. Lagom kul, kunde varit roligare. Men men, föräldrarna har blivit så sällskapssjuka på sista tiden =P


Mådde dåligt igårkväll också. Antagligen för att jag ätit för mycket godis hehe. Så, ska ta det lite lugnt med det nu.


Senare idag kommer Jims syster Johanna och hennes pojkvän hit. Dom bor i Holland så risken finns att vi kommer få prata en del engelska. Iallafall, det ska bli rätt kul. Har träffat Johanna jättesnabbt en gång men det var väääldigt snabbt det.


Skulle åka en sväng för någon timme sen, men bilen startade inte. Det måste vara något med batteriet...Kass bil.



Av Myran - 28 juli 2007 15:59


Nu har jag och Jim varit i Hjo och hälsat på mamma och pappa.  Mamma verkade väldigt sällskapssjuk. Hon försökte hela tiden hitta på något nytt att prata om när vi sa att vi tänkte börja dra oss hemåt. Hehe.


Fick pussa lite på Jazzie =P Och Remix var dryg som vanligt.  

Av Myran - 26 juli 2007 09:59


Har precis diskat. Var inte såå mycket =P


Längtar till ikväll när Jim kommer hem igen. Det är så ensamt här utan honom. Och jag tänkte ut och gå någon stans men vädret är så konstigt. Ser kallt ut. Och mulet. Suck. När kommer värmen?


Chattade med mamma på msn igårkväll, min visitkort har kommit! Hon skulle försöka komma ihåg att ta med dom till jobbet så kanske hon kommer införbi och lämnar dom efter jobbet. Eller om hon ger dom till Jim =D Ska bli rätt kul att se hur dom blev.

Av Myran - 25 juli 2007 22:48


Var i centrum idag, gick runt och var allmänt folklig. H&M har ju rea =P


Mamma kom och hälsade på vid lunch, synd att älsklingen tänkte samma sak =( Hoppas han kan komma imorgon istället.



Av Myran - 24 juli 2007 22:56


Idag åkte jag till Hjo för att hämta kläder. Det gick rätt snabbt, det mesta viktiga är ju redan hämtat =P


Upptäckte en grej på toaletten också. Mamma och pappa har tagit bort min tandborste. Det var tomt på handfatet. Så, är det beviset på att jag verkligen har flyttat?

Trodde aldrig att jag skulle kunna göra det jag gjort tillsammans med Jim. Det känns för bra för att vara sant. Jag är verkligen lycklig som har honom <3 

Av Myran - 22 juli 2007 23:12


Imorse så var jag och Jim vid parken och matade fåglarna igen. Rätt kul det där. Det var två vuxna fåglar som hade två fjuniga ungar. Gulliga =P


Imorgon jobbar älsklingen som vanligt, får hitta på något kul själv. Söka jobb och grejer. Ska åka till Hjo någon gång i veckan också och hämta kläder.  

Sex

Av Myran - 21 juli 2007 23:01


Jim och jag har precis myst runt lite i sängen hehe =P


Allt gick bra hos Thomas och Johanna. Thomas var dock lika nollad som vanligt, pratar bara spel.  

Av Myran - 21 juli 2007 11:44


Snart ska jag och älsklingen åka till Vara. Hmm, nice.



Presentation

Omröstning

Vart vill du helst resa?
 Kina
 Japan
 Indien
 Amerika
 Medelhavet
 Afrika

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards